سلام، من قصد خرید این کنترلر هیدرولیک سیستم پایداری رو دارم ولی قبلش یه سوال داشتم. این قطعه نو هست یا استوک؟ و اینکه برای نصبش نیاز به کالیبراسیون یا برنامهریزی خاصی داره یا به صورت فابریک جا میخوره؟ توی توضیح فقط اسم کنترلر اومده، میخواستم بدونم با چه مدلهایی سازگاره. اگه تجربه نصب داشتید خوشحال میشم بگید 🙏👍
دیدگاهها
سمیه عباسی –
سلام، من قصد خرید این کنترلر هیدرولیک سیستم پایداری رو دارم ولی قبلش یه سوال داشتم. این قطعه نو هست یا استوک؟ و اینکه برای نصبش نیاز به کالیبراسیون یا برنامهریزی خاصی داره یا به صورت فابریک جا میخوره؟ توی توضیح فقط اسم کنترلر اومده، میخواستم بدونم با چه مدلهایی سازگاره. اگه تجربه نصب داشتید خوشحال میشم بگید 🙏👍