حدود سه ماهه که این بوش طبق جلو رو روی ماشینم انداختم. اوایل یه صدای تقتق از جلو میاومد و فرمان هم یه کم لق میزد، بعد از تعویضش خیلی بهتر شد. سواری نرمتر شده و دیگه اون صداها نیست. تو دستاندازها هم حس میکنی ضربه کمتر منتقل میشه. فعلاً که راضیام و کیفیتش خوب به نظر میاد 👍 امیدوارم تو طولانیمدت هم همینقدر دوام بیاره ❤️
دیدگاهها
کریم حسینزاده –
حدود سه ماهه که این بوش طبق جلو رو روی ماشینم انداختم. اوایل یه صدای تقتق از جلو میاومد و فرمان هم یه کم لق میزد، بعد از تعویضش خیلی بهتر شد. سواری نرمتر شده و دیگه اون صداها نیست. تو دستاندازها هم حس میکنی ضربه کمتر منتقل میشه. فعلاً که راضیام و کیفیتش خوب به نظر میاد 👍 امیدوارم تو طولانیمدت هم همینقدر دوام بیاره ❤️