سلام، من قصد خرید این مجموعه مخزن شیشهشور رو دارم ولی قبلش یه سوال داشتم. این مخزن به صورت کامل با پمپ و درپوش میاد یا فقط خود مخزنه؟ 🤔 چون ماشینم قبلاً نشتی داشته و میخوام مطمئن شم همه چی یکجا هست. از نظر جنس و کیفیت پلاستیکش هم مقاومه؟ توی گرما یا سرما ترک نمیخوره؟ اگه کسی نصب کرده خوشحال میشم تجربهشو بگه 👍
دیدگاهها
شاپور جعفری –
سلام، من قصد خرید این مجموعه مخزن شیشهشور رو دارم ولی قبلش یه سوال داشتم. این مخزن به صورت کامل با پمپ و درپوش میاد یا فقط خود مخزنه؟ 🤔 چون ماشینم قبلاً نشتی داشته و میخوام مطمئن شم همه چی یکجا هست. از نظر جنس و کیفیت پلاستیکش هم مقاومه؟ توی گرما یا سرما ترک نمیخوره؟ اگه کسی نصب کرده خوشحال میشم تجربهشو بگه 👍