من این کمپرسور کولر رو برای ماشینم گرفتم و واقعاً راضیام. از همون روز اول خنککنندگیش محسوس بود و کولر خیلی نرم و بیصدا کار میکنه. قبلش کولر جون نداشت ولی الان حتی توی ترافیک هم خنک میکنه 👍 نصبش هم بدون دردسر بود و تعمیرکار گفت کیفیتش خوبه. به نظرم نسبت به قیمتی که داره ارزش خرید داره و من حتماً پیشنهادش میکنم ❤️
دیدگاهها
داریوش پورهادی –
من این کمپرسور کولر رو برای ماشینم گرفتم و واقعاً راضیام. از همون روز اول خنککنندگیش محسوس بود و کولر خیلی نرم و بیصدا کار میکنه. قبلش کولر جون نداشت ولی الان حتی توی ترافیک هم خنک میکنه 👍 نصبش هم بدون دردسر بود و تعمیرکار گفت کیفیتش خوبه. به نظرم نسبت به قیمتی که داره ارزش خرید داره و من حتماً پیشنهادش میکنم ❤️