سلام، من قصد خرید این کلید تغییر دنده سمت راست فرمان رو دارم. تو توضیحات خیلی مختصره، میخواستم بدونم برای چه مدلهایی دقیقاً سازگاره؟ نصبش به صورت فابریک و بدون سیمکشی اضافه انجام میشه یا نیاز به برنامهریزی داره؟ کیفیتش در حد قطعه اصلی هست یا افترمارکته؟ اگه بعد نصب با فرمانم هماهنگ نبود، امکان مرجوعی هست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید 👍🙂
دیدگاهها
شهباز سبحانی –
سلام، من قصد خرید این کلید تغییر دنده سمت راست فرمان رو دارم. تو توضیحات خیلی مختصره، میخواستم بدونم برای چه مدلهایی دقیقاً سازگاره؟ نصبش به صورت فابریک و بدون سیمکشی اضافه انجام میشه یا نیاز به برنامهریزی داره؟ کیفیتش در حد قطعه اصلی هست یا افترمارکته؟ اگه بعد نصب با فرمانم هماهنگ نبود، امکان مرجوعی هست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید 👍🙂