سلام، درباره این دسته سیم سنسور سرعت یه سوال داشتم. توی توضیحات خیلی مختصره و فقط اسمشو گفته، میخواستم بدونم از نظر کیفیت سیم و سوکتها در چه حده؟ فابریک حساب میشه یا طرح؟ نصبش واقعاً بدون دردسره و سوکتش دقیقاً همون فابریکه یا نیاز به تغییر داره؟ طول سیم هم استاندارده؟ چون ماشینم قبلاً سیمکشی دستکاری شده بوده 😕 ممنون میشم راهنمایی کنید 👍
دیدگاهها
محمدرضا کاظمی –
سلام، درباره این دسته سیم سنسور سرعت یه سوال داشتم. توی توضیحات خیلی مختصره و فقط اسمشو گفته، میخواستم بدونم از نظر کیفیت سیم و سوکتها در چه حده؟ فابریک حساب میشه یا طرح؟ نصبش واقعاً بدون دردسره و سوکتش دقیقاً همون فابریکه یا نیاز به تغییر داره؟ طول سیم هم استاندارده؟ چون ماشینم قبلاً سیمکشی دستکاری شده بوده 😕 ممنون میشم راهنمایی کنید 👍