سلام، من قصد خرید این کلید شیشه بالابر جلو راست رو دارم، فقط چندتا سوال داشتم. آیا این قطعه فابریک خود شرکته یا طرح بازاره؟ کیفیت دکمه و عمرش چطوره، زود شُل یا خراب نمیشه؟ نور دکمهها مثل نمونه اصلیه یا فرق داره؟ نصبش هم بهصورت سوکتیه یا نیاز به سیمکشی داره؟ اگه تجربهای دارید خوشحال میشم بگید 🙂👍
دیدگاهها
پریسا رستمی –
سلام، من قصد خرید این کلید شیشه بالابر جلو راست رو دارم، فقط چندتا سوال داشتم. آیا این قطعه فابریک خود شرکته یا طرح بازاره؟ کیفیت دکمه و عمرش چطوره، زود شُل یا خراب نمیشه؟ نور دکمهها مثل نمونه اصلیه یا فرق داره؟ نصبش هم بهصورت سوکتیه یا نیاز به سیمکشی داره؟ اگه تجربهای دارید خوشحال میشم بگید 🙂👍