سلام، من قصد خرید این چراغ مهشکن عقب چپ رو دارم و چندتا سوال داشتم. آیا فابریک خودروی خاصی هست یا روی چند مدل مختلف نصب میشه؟ کیفیت نوردهی و طلقش چطوره، زود کدر یا ترک نمیخوره؟ لامپ داخلش هست یا جدا باید تهیه بشه؟ نصبش دردسر خاصی داره یا همون سوکت فابریکه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید 👍😊
دیدگاهها
معصومه جهانی –
سلام، من قصد خرید این چراغ مهشکن عقب چپ رو دارم و چندتا سوال داشتم. آیا فابریک خودروی خاصی هست یا روی چند مدل مختلف نصب میشه؟ کیفیت نوردهی و طلقش چطوره، زود کدر یا ترک نمیخوره؟ لامپ داخلش هست یا جدا باید تهیه بشه؟ نصبش دردسر خاصی داره یا همون سوکت فابریکه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید 👍😊