من این چراغ مه شکن عقب چپ رو خریدم و کاملاً راضیام. دقیقاً همونی بود که تو توضیح کوتاه گفته شده بود و بدون دردسر روی ماشین جا خورد. نورش خوبه، نه خیلی تند که آزار بده نه کمجون. کیفیت ساختش هم قابل قبوله و حس قطعه فابریک میده. بستهبندی سالم رسید دستم و نصبش هم سریع انجام شد. به نظرم برای کسایی که دنبال یه جایگزین مطمئن هستن گزینه خوبیه 👍😊
دیدگاهها
کیان صادقی –
من این چراغ مه شکن عقب چپ رو خریدم و کاملاً راضیام. دقیقاً همونی بود که تو توضیح کوتاه گفته شده بود و بدون دردسر روی ماشین جا خورد. نورش خوبه، نه خیلی تند که آزار بده نه کمجون. کیفیت ساختش هم قابل قبوله و حس قطعه فابریک میده. بستهبندی سالم رسید دستم و نصبش هم سریع انجام شد. به نظرم برای کسایی که دنبال یه جایگزین مطمئن هستن گزینه خوبیه 👍😊