سلام، من قصد خرید چراغ خطر عقب راست رو دارم. توی توضیح فقط نوشته چراغ خطر عقب راست، میخواستم بدونم فابریک خود ماشینه یا طرح جایگزینه؟ از نظر نوردهی و شفافیت مثل نمونه اصلیه یا تفاوت داره؟ نصبش راحت انجام میشه یا نیاز به سیمکشی داره؟ اگه تجربهای دارید ممنون میشم بگید 🙏🚗
دیدگاهها
محدثه حسنی –
سلام، من قصد خرید چراغ خطر عقب راست رو دارم. توی توضیح فقط نوشته چراغ خطر عقب راست، میخواستم بدونم فابریک خود ماشینه یا طرح جایگزینه؟ از نظر نوردهی و شفافیت مثل نمونه اصلیه یا تفاوت داره؟ نصبش راحت انجام میشه یا نیاز به سیمکشی داره؟ اگه تجربهای دارید ممنون میشم بگید 🙏🚗