سلام، من قصد خرید این چراغ مه شکن جلو چپ رو دارم، فقط قبلش چند تا سوال داشتم. از نظر کیفیت نور و شفافیت شیشه توی مه و بارون واقعاً جواب میده؟ 🤔 ضدآب بودنش چقدره و توی شستوشوی ماشین یا بارندگی شدید مشکلی براش پیش نمیاد؟ نصبش فابریکه یا نیاز به تغییر سیمکشی داره؟ اگر کسی تجربه استفاده داره خوشحال میشم راهنمایی کنه 👍
دیدگاهها
روزبه نقیبی –
سلام، من قصد خرید این چراغ مه شکن جلو چپ رو دارم، فقط قبلش چند تا سوال داشتم. از نظر کیفیت نور و شفافیت شیشه توی مه و بارون واقعاً جواب میده؟ 🤔 ضدآب بودنش چقدره و توی شستوشوی ماشین یا بارندگی شدید مشکلی براش پیش نمیاد؟ نصبش فابریکه یا نیاز به تغییر سیمکشی داره؟ اگر کسی تجربه استفاده داره خوشحال میشم راهنمایی کنه 👍