سلام وقتتون بخیر. من دنبال درِ جعبه فیوز موتور هستم و این محصول رو دیدم، خواستم قبل از خرید چندتا سوال بپرسم. این در دقیقاً فابریکه یا طرح؟ از نظر جنس و کیفیت پلاستیک چطوره، در برابر گرما و رطوبت موتور مقاومه؟ آببندی هم داره که گرد و خاک یا آب داخل نره؟ اگه روی ماشین نصب بشه لق نمیزنه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید 🙏🙂
دیدگاهها
مهوش شکری –
سلام وقتتون بخیر. من دنبال درِ جعبه فیوز موتور هستم و این محصول رو دیدم، خواستم قبل از خرید چندتا سوال بپرسم. این در دقیقاً فابریکه یا طرح؟ از نظر جنس و کیفیت پلاستیک چطوره، در برابر گرما و رطوبت موتور مقاومه؟ آببندی هم داره که گرد و خاک یا آب داخل نره؟ اگه روی ماشین نصب بشه لق نمیزنه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید 🙏🙂