من برای تعویض لاستیک دور شیشه جلو بالا گرفتم و واقعاً راضیام. جنسش نرم و باکیفیته، نه اون خشکی لاستیکهای ارزون رو داره نه بوی بد میده. نصبش هم راحت بود و دقیق سر جاش نشست، بعد از نصب صدای باد خیلی کمتر شد و خیالم از بابت آببندی راحت شد. به توضیح کوتاهش میخوره و همون چیزیه که تو عنوان گفته 👍🙂
دیدگاهها
ریحانه حسینی –
من برای تعویض لاستیک دور شیشه جلو بالا گرفتم و واقعاً راضیام. جنسش نرم و باکیفیته، نه اون خشکی لاستیکهای ارزون رو داره نه بوی بد میده. نصبش هم راحت بود و دقیق سر جاش نشست، بعد از نصب صدای باد خیلی کمتر شد و خیالم از بابت آببندی راحت شد. به توضیح کوتاهش میخوره و همون چیزیه که تو عنوان گفته 👍🙂