من این پایه دستگیره در جلو چپ رو گرفتم چون قبلی لق شده بود و اذیت میکرد. از همون اول که به دستم رسید، کیفیتش به نظرم خوب اومد و دقیقاً همون چیزی بود که تو عنوان و توضیح گفته شده. نصبش هم راحت بود و بدون دردسر جا افتاد. بعد از نصب، دستگیره کاملاً سفت و مثل روز اول شد 👍 اگه دستگیره در جلو چپ ماشینتون مشکل داره یا پایهاش شکسته، به نظرم گزینه خوب و بهصرفهایه. من راضیام و پیشنهادش میکنم 😊
دیدگاهها
فریبا حسینزاده –
من این پایه دستگیره در جلو چپ رو گرفتم چون قبلی لق شده بود و اذیت میکرد. از همون اول که به دستم رسید، کیفیتش به نظرم خوب اومد و دقیقاً همون چیزی بود که تو عنوان و توضیح گفته شده. نصبش هم راحت بود و بدون دردسر جا افتاد. بعد از نصب، دستگیره کاملاً سفت و مثل روز اول شد 👍 اگه دستگیره در جلو چپ ماشینتون مشکل داره یا پایهاش شکسته، به نظرم گزینه خوب و بهصرفهایه. من راضیام و پیشنهادش میکنم 😊