حدود دو ماهه که ترمز در عقب چپ رو عوض کردم و تا الان راضیام. قبلاً در عقب خیلی بد بسته میشد و توی شیب ول میکرد، ولی الان کاملاً نرم و کنترلشده باز و بسته میشه. نصبش هم بدون دردسر بود و دقیقاً همونی بود که تو توضیح نوشته شده. بعد از استفاده هیچ صدای اضافی یا لقزدنی ندیدم. به نظرم برای کسی که در عقبش اذیت میکنه، انتخاب خوبیه 👍
دیدگاهها
شکوفه زمانی –
حدود دو ماهه که ترمز در عقب چپ رو عوض کردم و تا الان راضیام. قبلاً در عقب خیلی بد بسته میشد و توی شیب ول میکرد، ولی الان کاملاً نرم و کنترلشده باز و بسته میشه. نصبش هم بدون دردسر بود و دقیقاً همونی بود که تو توضیح نوشته شده. بعد از استفاده هیچ صدای اضافی یا لقزدنی ندیدم. به نظرم برای کسی که در عقبش اذیت میکنه، انتخاب خوبیه 👍