سلام، من قصد خرید این در عقب چپ رو دارم، فقط چند تا سوال داشتم. این در کاملاً فابریکه یا قبلاً رنگ شده؟ از نظر صافکاری و موج داشتن چطوره؟ شیشه و متعلقات روش هست یا فقط خود دره؟ 🙏 رنگش هم همون رنگ اصلی ماشینه یا خام ارسال میشه؟ چون برام مهمه بدون رنگکاری اضافه بتونم نصبش کنم. اگه امکانش هست عکس واقعی از خود در هم بفرستید. ممنون ❤️
دیدگاهها
یوسف نوری –
سلام، من قصد خرید این در عقب چپ رو دارم، فقط چند تا سوال داشتم. این در کاملاً فابریکه یا قبلاً رنگ شده؟ از نظر صافکاری و موج داشتن چطوره؟ شیشه و متعلقات روش هست یا فقط خود دره؟ 🙏 رنگش هم همون رنگ اصلی ماشینه یا خام ارسال میشه؟ چون برام مهمه بدون رنگکاری اضافه بتونم نصبش کنم. اگه امکانش هست عکس واقعی از خود در هم بفرستید. ممنون ❤️