خود بازویی اکسل عقب چپ از نظر کیفیت ساخت بد نبود و به نظر میاد برای استفاده معمولی جواب بده. اما توضیحات محصول خیلی خلاصهست و همون عنوان دوباره تکرار شده؛ بهتر بود حداقل سازگاری با مدلها یا جنس قطعه نوشته میشد تا قبل خرید آدم مطمئنتر باشه. بستهبندی هم میتونست محکمتر باشه، چون قطعه سنگینه. در کل قابل قبوله ولی با توضیح کاملتر و عکس بهتر، تجربه خرید خیلی بهتر میشه 👍
دیدگاهها
هانیه کریمی –
خود بازویی اکسل عقب چپ از نظر کیفیت ساخت بد نبود و به نظر میاد برای استفاده معمولی جواب بده. اما توضیحات محصول خیلی خلاصهست و همون عنوان دوباره تکرار شده؛ بهتر بود حداقل سازگاری با مدلها یا جنس قطعه نوشته میشد تا قبل خرید آدم مطمئنتر باشه. بستهبندی هم میتونست محکمتر باشه، چون قطعه سنگینه. در کل قابل قبوله ولی با توضیح کاملتر و عکس بهتر، تجربه خرید خیلی بهتر میشه 👍