سلام، من قصد خرید این بازویی اکسل عقب راست رو دارم، فقط یه سوال داشتم قبلش. این قطعه برای کدوم مدلها دقیقاً مناسبه؟ چون تو توضیح فقط اسم قطعه اومده و چیزی از سازگاری با مدل یا سال ساخت نگفته. کیفیتش فابریکه یا طرح؟ و اینکه نیاز به بوش یا متعلقات جداگانه داره یا کامل ارسال میشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید 🙏🙂
دیدگاهها
معصومه دهقانی –
سلام، من قصد خرید این بازویی اکسل عقب راست رو دارم، فقط یه سوال داشتم قبلش. این قطعه برای کدوم مدلها دقیقاً مناسبه؟ چون تو توضیح فقط اسم قطعه اومده و چیزی از سازگاری با مدل یا سال ساخت نگفته. کیفیتش فابریکه یا طرح؟ و اینکه نیاز به بوش یا متعلقات جداگانه داره یا کامل ارسال میشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید 🙏🙂