سلام، من برای تعویض بازویی اکسل عقب سمت چپ ماشینم دنبال یه گزینه مطمئنم. تو توضیحات هم فقط نوشته بازویی اکسل عقب چپ، میخواستم بدونم دقیقاً برای کدوم مدلها سازگاره؟ از نظر کیفیت متریال و دوام چطوره، فابریک حساب میشه یا طرح؟ نصبش نیاز به تنظیم خاصی داره یا راحت جا میخوره؟ اگه گارانتی هم داره خیلی خوبه 👍
دیدگاهها
فرزاد محمدی –
سلام، من برای تعویض بازویی اکسل عقب سمت چپ ماشینم دنبال یه گزینه مطمئنم. تو توضیحات هم فقط نوشته بازویی اکسل عقب چپ، میخواستم بدونم دقیقاً برای کدوم مدلها سازگاره؟ از نظر کیفیت متریال و دوام چطوره، فابریک حساب میشه یا طرح؟ نصبش نیاز به تنظیم خاصی داره یا راحت جا میخوره؟ اگه گارانتی هم داره خیلی خوبه 👍