من این بازویی اکسل عقب چپ رو خریدم و کاملاً راضیام. دقیقاً همونی بود که تو عنوان و توضیح نوشته شده، بدون دردسر روی ماشین نشست. بعد از نصب، صداهای اضافه عقب کمتر شد و تعادل ماشین تو دستاندازها بهتر شده 👍 کیفیت ساختش هم خوبه و حس قطعه ضعیف یا لق نمیده. بستهبندی مناسب بود و سالم رسید. اگه دنبال یه گزینه مطمئن برای تعویض بازویی عقب هستید، به نظرم انتخاب خوبیه ❤️
دیدگاهها
مبینا حسنی –
من این بازویی اکسل عقب چپ رو خریدم و کاملاً راضیام. دقیقاً همونی بود که تو عنوان و توضیح نوشته شده، بدون دردسر روی ماشین نشست. بعد از نصب، صداهای اضافه عقب کمتر شد و تعادل ماشین تو دستاندازها بهتر شده 👍 کیفیت ساختش هم خوبه و حس قطعه ضعیف یا لق نمیده. بستهبندی مناسب بود و سالم رسید. اگه دنبال یه گزینه مطمئن برای تعویض بازویی عقب هستید، به نظرم انتخاب خوبیه ❤️