من این دیسک ترمز چرخ جلو رو خریدم و واقعاً از عملکردش راضیام. بعد از نصب، ترمزگیری خیلی نرمتر و مطمئنتر شد و لرزش یا صدای اضافی هم نداره. کیفیت ساختش خوبه و به نظر میاد دوام بالایی داشته باشه، مخصوصاً برای استفاده شهری و حتی جاده. نصبش هم بدون دردسر بود و دقیق روی چرخ جلو نشست. به نظرم نسبت به قیمتش انتخاب منطقیه و من حتماً به بقیه هم پیشنهادش میکنم 👍🚗
دیدگاهها
بهاره نیکنام –
من این دیسک ترمز چرخ جلو رو خریدم و واقعاً از عملکردش راضیام. بعد از نصب، ترمزگیری خیلی نرمتر و مطمئنتر شد و لرزش یا صدای اضافی هم نداره. کیفیت ساختش خوبه و به نظر میاد دوام بالایی داشته باشه، مخصوصاً برای استفاده شهری و حتی جاده. نصبش هم بدون دردسر بود و دقیق روی چرخ جلو نشست. به نظرم نسبت به قیمتش انتخاب منطقیه و من حتماً به بقیه هم پیشنهادش میکنم 👍🚗