حدود سه ماهه این کیت پلوس و اورینگ داخلی چپ رو انداختم. قبلش از سمت چپ نشتی روغن و یه صدای ریز تو پیچها داشتم که کلافهکننده بود. بعد از تعویض، نشتی کامل قطع شد و صدا هم از بین رفت. جنس اورینگ خوبه و موقع نصب هم لق نزد. تو این مدت رانندگی شهری و جادهای داشتم، هنوز هیچ مشکلی ندیدم 👍 به نظرم برای تعمیر اصولی ارزشش رو داره ❤️
دیدگاهها
امیر فتحی –
حدود سه ماهه این کیت پلوس و اورینگ داخلی چپ رو انداختم. قبلش از سمت چپ نشتی روغن و یه صدای ریز تو پیچها داشتم که کلافهکننده بود. بعد از تعویض، نشتی کامل قطع شد و صدا هم از بین رفت. جنس اورینگ خوبه و موقع نصب هم لق نزد. تو این مدت رانندگی شهری و جادهای داشتم، هنوز هیچ مشکلی ندیدم 👍 به نظرم برای تعمیر اصولی ارزشش رو داره ❤️