من این دینام کامل رو برای ماشینم گرفتم چون قبلی دیگه جون نداشت. نصبش راحت بود و از همون اول بدون دردسر کار کرد. شارژ باتری خیلی بهتر شده و دیگه چراغ باتری روشن نمیمونه. با توجه به توضیح کوتاهی که زده بودن و اینکه دقیقاً همون دینام کامل بود، خیالم راحت شد 👍. به نظرم برای کسی که دنبال یه گزینه بیحاشیه و مطمئنه انتخاب خوبیه. قیمتش هم نسبت به کیفیتش منطقی بود ❤️
دیدگاهها
مازیار زارع –
من این دینام کامل رو برای ماشینم گرفتم چون قبلی دیگه جون نداشت. نصبش راحت بود و از همون اول بدون دردسر کار کرد. شارژ باتری خیلی بهتر شده و دیگه چراغ باتری روشن نمیمونه. با توجه به توضیح کوتاهی که زده بودن و اینکه دقیقاً همون دینام کامل بود، خیالم راحت شد 👍. به نظرم برای کسی که دنبال یه گزینه بیحاشیه و مطمئنه انتخاب خوبیه. قیمتش هم نسبت به کیفیتش منطقی بود ❤️