حدود سه ماهه که این ارتعاش گیر هوا رو روی سیستم استفاده میکنم. از همون هفته اول تفاوتش حس شد، لرزشها خیلی کمتر شد و صدای اضافهای که قبلاً موقع کار میاومد تقریباً از بین رفت. نصبش هم دردسر خاصی نداشت و اندازهاش دقیق بود. تو این مدت هم افت کیفیت یا شل شدن ندیدم. به نظرم برای کسایی که حساسن روی صدا و لرزش، انتخاب خوبیه 👍🙂
شیدا اکبرزاده –
سلام، من قصد خرید این ارتعاش گیر هوا رو دارم ولی توضیحاتش خیلی کوتاهه. میخواستم بدونم دقیقاً برای چه سیستمهایی مناسبه و میزان کاهش لرزشش توی استفاده واقعی چقدره؟ جنسش چیه و بعد از مدتی خشک یا ترکدار نمیشه؟ نصبش راحته یا نیاز به ابزار خاصی داره؟ اگه کسی استفاده کرده ممنون میشم تجربهشو بگه 🙏👍
دیدگاهها
بنیامین فتحی –
حدود سه ماهه که این ارتعاش گیر هوا رو روی سیستم استفاده میکنم. از همون هفته اول تفاوتش حس شد، لرزشها خیلی کمتر شد و صدای اضافهای که قبلاً موقع کار میاومد تقریباً از بین رفت. نصبش هم دردسر خاصی نداشت و اندازهاش دقیق بود. تو این مدت هم افت کیفیت یا شل شدن ندیدم. به نظرم برای کسایی که حساسن روی صدا و لرزش، انتخاب خوبیه 👍🙂
شیدا اکبرزاده –
سلام، من قصد خرید این ارتعاش گیر هوا رو دارم ولی توضیحاتش خیلی کوتاهه. میخواستم بدونم دقیقاً برای چه سیستمهایی مناسبه و میزان کاهش لرزشش توی استفاده واقعی چقدره؟ جنسش چیه و بعد از مدتی خشک یا ترکدار نمیشه؟ نصبش راحته یا نیاز به ابزار خاصی داره؟ اگه کسی استفاده کرده ممنون میشم تجربهشو بگه 🙏👍