سلام، من قصد خرید انباره اگزوز جلو رو دارم و چندتا سوال داشتم. این مدل از نظر صدا چطوره؟ نسبت به فابریک نرمتره یا تفاوت محسوسی نداره؟ نصبش بدون جوشکاری انجام میشه یا حتماً باید بره تعمیرگاه؟ جنسش ضدزنگ هست و برای استفاده طولانیمدت جواب میده؟ اگر روی مصرف سوخت یا شتاب تاثیر داره هم ممنون میشم بگید 👍❤️
دیدگاهها
حسن محمدی –
سلام، من قصد خرید انباره اگزوز جلو رو دارم و چندتا سوال داشتم. این مدل از نظر صدا چطوره؟ نسبت به فابریک نرمتره یا تفاوت محسوسی نداره؟ نصبش بدون جوشکاری انجام میشه یا حتماً باید بره تعمیرگاه؟ جنسش ضدزنگ هست و برای استفاده طولانیمدت جواب میده؟ اگر روی مصرف سوخت یا شتاب تاثیر داره هم ممنون میشم بگید 👍❤️