حدود سه ماهه دارم از این دست یاتاقان متحرک استفاده میکنم. اولش خیلی حساس بودم چون قطعه مهمیه، ولی واقعاً از کیفیتش راضیم. کاملاً اندازه و فیت بود و موقع نصب اذیت نکرد. بعد از استفاده، صداهای اضافهای که قبلاً داشتیم کمتر شده و حرکتش نرمتر شده. به نسبت قیمتش، کارایی خوبی میده و حس میکنی قطعه بیکیفیت دستت نگرفتی 👍 اگه دنبال یه گزینه مطمئن برای تعویض هستید، به نظرم انتخاب بدی نیست.
دیدگاهها
آرش کاظمی –
حدود سه ماهه دارم از این دست یاتاقان متحرک استفاده میکنم. اولش خیلی حساس بودم چون قطعه مهمیه، ولی واقعاً از کیفیتش راضیم. کاملاً اندازه و فیت بود و موقع نصب اذیت نکرد. بعد از استفاده، صداهای اضافهای که قبلاً داشتیم کمتر شده و حرکتش نرمتر شده. به نسبت قیمتش، کارایی خوبی میده و حس میکنی قطعه بیکیفیت دستت نگرفتی 👍 اگه دنبال یه گزینه مطمئن برای تعویض هستید، به نظرم انتخاب بدی نیست.