من قصد خرید این استکان تایپت رو دارم ولی تو توضیحات فقط اسمش اومده و چیز دیگهای ننوشته. میخواستم بدونم حجمش حدوداً چقدره و برای چای پررنگ مناسبه یا کوچیکه؟ جنسش شیشهایه یا چیز دیگه؟ برای استفاده روزمره و شستشو با ماشین ظرفشویی اوکیه؟ اگه کسی خریده ممنون میشم تجربهشو بگه 👍☕
دیدگاهها
پارسا مصطفوی –
من قصد خرید این استکان تایپت رو دارم ولی تو توضیحات فقط اسمش اومده و چیز دیگهای ننوشته. میخواستم بدونم حجمش حدوداً چقدره و برای چای پررنگ مناسبه یا کوچیکه؟ جنسش شیشهایه یا چیز دیگه؟ برای استفاده روزمره و شستشو با ماشین ظرفشویی اوکیه؟ اگه کسی خریده ممنون میشم تجربهشو بگه 👍☕