من قصد خرید این استکان تایپت رو دارم، ولی قبلش یه سوال داشتم. توی توضیحات فقط اسمش اومده، میخواستم بدونم حجمش چند میلیلیتره و شیشهش نازکه یا ضخیم؟ 🤔 برای چای داغ مناسب هست یا زود ترک میخوره؟ و اینکه قابل شستشو با ماشین ظرفشوییه یا نه؟ اگه به صورت ست هم فروخته میشه، تعدادش چندتاست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید 👍
دیدگاهها
آسیه رضایی –
من قصد خرید این استکان تایپت رو دارم، ولی قبلش یه سوال داشتم. توی توضیحات فقط اسمش اومده، میخواستم بدونم حجمش چند میلیلیتره و شیشهش نازکه یا ضخیم؟ 🤔 برای چای داغ مناسب هست یا زود ترک میخوره؟ و اینکه قابل شستشو با ماشین ظرفشوییه یا نه؟ اگه به صورت ست هم فروخته میشه، تعدادش چندتاست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید 👍