من حدود دو ماهه که از این استکان تایپت استفاده میکنم و تا الان راضی بودم. اندازهش برای چای خوردن خیلی خوبه، نه خیلی کوچیکه نه بزرگ. شیشهش هم به نظر مقاوم میاد، چند بار آب جوش ریختم توش ترک نخورد. طرح سادهش باعث شده برای مهمونی هم استفاده کنم 👍 فقط اگه یه کم ضخیمتر بود، گرما رو کمتر منتقل میکرد. در کل نسبت به قیمتش گزینهی خوبیه ❤️
دیدگاهها
سپهر زندی –
من حدود دو ماهه که از این استکان تایپت استفاده میکنم و تا الان راضی بودم. اندازهش برای چای خوردن خیلی خوبه، نه خیلی کوچیکه نه بزرگ. شیشهش هم به نظر مقاوم میاد، چند بار آب جوش ریختم توش ترک نخورد. طرح سادهش باعث شده برای مهمونی هم استفاده کنم 👍 فقط اگه یه کم ضخیمتر بود، گرما رو کمتر منتقل میکرد. در کل نسبت به قیمتش گزینهی خوبیه ❤️