من استکان تایپت رو گرفتم، از نظر ظاهر ساده و جمعوجوره و برای چای روزمره بد نیست. ولی به نظرم ضخامت شیشه میتونست یه کم بیشتر باشه چون موقع ریختن چای خیلی داغ، حس میکنی زود داغ میشه و دست اذیت میشه. توضیح کوتاه محصول هم خیلی خلاصهست، بهتره ظرفیت یا جنس دقیقتر گفته بشه. در کل قابل استفادهست ولی جا برای بهتر شدن داره 👍🙂
دیدگاهها
محمدرضا طالبی –
من استکان تایپت رو گرفتم، از نظر ظاهر ساده و جمعوجوره و برای چای روزمره بد نیست. ولی به نظرم ضخامت شیشه میتونست یه کم بیشتر باشه چون موقع ریختن چای خیلی داغ، حس میکنی زود داغ میشه و دست اذیت میشه. توضیح کوتاه محصول هم خیلی خلاصهست، بهتره ظرفیت یا جنس دقیقتر گفته بشه. در کل قابل استفادهست ولی جا برای بهتر شدن داره 👍🙂