سلام، من قصد خرید این استکان تایپت رو دارم ولی چندتا سوال برام هست. جنسش دقیقاً چیه و شیشهاش ضخیمه یا نازک؟ برای چای داغ مقاومه ترک نمیخوره؟ حجمش حدوداً چقدره، همون اندازه استکانهای معمولیه؟ توی بسته چندتا استکان هست؟ و اینکه میشه با خیال راحت توی ماشین ظرفشویی شستش یا نه؟ اگر کسی خریده تجربهش رو بگه ممنون میشم 😊👍
دیدگاهها
سمیرا زارع –
سلام، من قصد خرید این استکان تایپت رو دارم ولی چندتا سوال برام هست. جنسش دقیقاً چیه و شیشهاش ضخیمه یا نازک؟ برای چای داغ مقاومه ترک نمیخوره؟ حجمش حدوداً چقدره، همون اندازه استکانهای معمولیه؟ توی بسته چندتا استکان هست؟ و اینکه میشه با خیال راحت توی ماشین ظرفشویی شستش یا نه؟ اگر کسی خریده تجربهش رو بگه ممنون میشم 😊👍