سلام، برای بغل یاتاقان ثابت یه سوال داشتم. این قطعه از نظر جنس و کیفیت ساخت چطوره؟ استاندارد فابریک حساب میشه یا افترمارکته؟ برای چه مدل موتورهایی دقیقا سازگاره و قبل خرید باید به سایز خاصی دقت کنم؟ ضمن اینکه بستهبندی تکیه یا جفت ارسال میشه؟ اگر تجربه نصب داشتید، صدا یا لقی ایجاد نکرده؟ ممنون میشم راهنمایی کنید 👍
دیدگاهها
مصطفی زمانی –
سلام، برای بغل یاتاقان ثابت یه سوال داشتم. این قطعه از نظر جنس و کیفیت ساخت چطوره؟ استاندارد فابریک حساب میشه یا افترمارکته؟ برای چه مدل موتورهایی دقیقا سازگاره و قبل خرید باید به سایز خاصی دقت کنم؟ ضمن اینکه بستهبندی تکیه یا جفت ارسال میشه؟ اگر تجربه نصب داشتید، صدا یا لقی ایجاد نکرده؟ ممنون میشم راهنمایی کنید 👍