من برای ماشین خودم کمربند عقب راست رو گرفتم چون قبلی درست جمع نمیشد. این یکی از نظر کیفیت و دوخت واقعاً خوبه و دقیقاً همون چیزی بود که تو توضیح نوشته شده بود. نصبش هم راحت بود و بدون دردسر جا افتاد. بعد از نصب حس امنیت بیشتری میده و دیگه اذیت نمیکنه. به نظرم برای کسی که دنبال یه کمربند سالم و مطمئنه، انتخاب خوبیه 👍😊
دیدگاهها
آمنه حسینی –
من برای ماشین خودم کمربند عقب راست رو گرفتم چون قبلی درست جمع نمیشد. این یکی از نظر کیفیت و دوخت واقعاً خوبه و دقیقاً همون چیزی بود که تو توضیح نوشته شده بود. نصبش هم راحت بود و بدون دردسر جا افتاد. بعد از نصب حس امنیت بیشتری میده و دیگه اذیت نمیکنه. به نظرم برای کسی که دنبال یه کمربند سالم و مطمئنه، انتخاب خوبیه 👍😊