حدود دو ماهه این درِ جعبه فیوز موتور رو بستم روی ماشین. از همون اول فیتش خوب بود و لق نزد، نصبش هم دردسر نداشت. جنس پلاستیکش بد نیست، حس ارزونقیمت نمیده و قفلش محکم جا میافته. بعد از چند بار شستوشوی موتور هم دیدم آب و گرد و خاک داخل نرفته 👍 قبلی ترک خورده بود و هی دردسر میساخت، این یکی تا الان راضیکننده بوده. اگه درِ قبلیتون شکسته یا گم شده، انتخاب بدی نیست 🙂
دیدگاهها
حمید مرتضوی –
حدود دو ماهه این درِ جعبه فیوز موتور رو بستم روی ماشین. از همون اول فیتش خوب بود و لق نزد، نصبش هم دردسر نداشت. جنس پلاستیکش بد نیست، حس ارزونقیمت نمیده و قفلش محکم جا میافته. بعد از چند بار شستوشوی موتور هم دیدم آب و گرد و خاک داخل نرفته 👍 قبلی ترک خورده بود و هی دردسر میساخت، این یکی تا الان راضیکننده بوده. اگه درِ قبلیتون شکسته یا گم شده، انتخاب بدی نیست 🙂