سلام، من قصد خرید این جلو داشبورد رو دارم ولی چندتا سوال دارم. اول اینکه دقیقاً برای کدوم مدل و سال خودرو فیت میشه؟ رنگ و بافتش مثل فابریکه یا یه مقدار فرق داره؟ جای ایربگ و دریچهها دقیق دراومده یا موقع نصب دردسر داره؟ نصبش فابریک و بدون برشه؟ کیفیت متریالش چطوره، خط و خش زود میگیره؟ اگه ممکنه بگید گارانتی یا مهلت تست هم داره یا نه. 🙏👍
دیدگاهها
الهام حسنی –
سلام، من قصد خرید این جلو داشبورد رو دارم ولی چندتا سوال دارم. اول اینکه دقیقاً برای کدوم مدل و سال خودرو فیت میشه؟ رنگ و بافتش مثل فابریکه یا یه مقدار فرق داره؟ جای ایربگ و دریچهها دقیق دراومده یا موقع نصب دردسر داره؟ نصبش فابریک و بدون برشه؟ کیفیت متریالش چطوره، خط و خش زود میگیره؟ اگه ممکنه بگید گارانتی یا مهلت تست هم داره یا نه. 🙏👍