حدود سه ماهه که این درِ داشبورد رو گرفتم و نصب کردم. از همون اول فیتش خوب بود و لق نمیزد، درش هم نرم باز و بسته میشه. رنگ و جنسش با داشبورد ماشینم هماهنگه و تو ذوق نمیزنه. قبلیه صدا میداد ولی این یکی تا الان بیصداست 👍 برای استفاده روزمره کاملاً جواب داده و راضیام، به نظرم نسبت به توضیح کوتاهش دقیقاً همونه که انتظار داری. 😊
بهمن رستمی –
سلام، برای خرید در داشبورد سوال داشتم. این مدلی که گذاشتید کامل هست یا فقط خود دره؟ یعنی لولاها، قفل و جک آرامبند هم روش نصبه یا جدا باید تهیه بشه؟ از نظر رنگ دقیقاً همون فابریک داشبورده یا ممکنه یه کم تفاوت داشته باشه؟ چون برام مهمه بعد نصب تو ذوق نزنه 😅 نصبش راحت انجام میشه یا نیاز به تنظیم خاصی داره؟ ممنون میشم راهنمایی کنید 👍
دیدگاهها
محدثه نوری –
حدود سه ماهه که این درِ داشبورد رو گرفتم و نصب کردم. از همون اول فیتش خوب بود و لق نمیزد، درش هم نرم باز و بسته میشه. رنگ و جنسش با داشبورد ماشینم هماهنگه و تو ذوق نمیزنه. قبلیه صدا میداد ولی این یکی تا الان بیصداست 👍 برای استفاده روزمره کاملاً جواب داده و راضیام، به نظرم نسبت به توضیح کوتاهش دقیقاً همونه که انتظار داری. 😊
بهمن رستمی –
سلام، برای خرید در داشبورد سوال داشتم. این مدلی که گذاشتید کامل هست یا فقط خود دره؟ یعنی لولاها، قفل و جک آرامبند هم روش نصبه یا جدا باید تهیه بشه؟ از نظر رنگ دقیقاً همون فابریک داشبورده یا ممکنه یه کم تفاوت داشته باشه؟ چون برام مهمه بعد نصب تو ذوق نزنه 😅 نصبش راحت انجام میشه یا نیاز به تنظیم خاصی داره؟ ممنون میشم راهنمایی کنید 👍