سلام، من قصد خرید این ایربگ چپ رو دارم، ولی قبلش چندتا سوال داشتم. این ایربگ نو و آکبنده یا استوک سالمه؟ از نظر سازگاری دقیقاً برای چه مدل و سالهایی جواب میده؟ روی ماشین تصادفی تست نشده بوده؟ گارانتی یا مهلت تست هم داره؟ چون تو عنوان و توضیح فقط نوشته ایربگ چپ، گفتم مطمئن شم همهچیز اوکیه 🙂 ممنون میشم راهنمایی کنید 👍
دیدگاهها
آریا مرتضوی –
سلام، من قصد خرید این ایربگ چپ رو دارم، ولی قبلش چندتا سوال داشتم. این ایربگ نو و آکبنده یا استوک سالمه؟ از نظر سازگاری دقیقاً برای چه مدل و سالهایی جواب میده؟ روی ماشین تصادفی تست نشده بوده؟ گارانتی یا مهلت تست هم داره؟ چون تو عنوان و توضیح فقط نوشته ایربگ چپ، گفتم مطمئن شم همهچیز اوکیه 🙂 ممنون میشم راهنمایی کنید 👍