سلام، من قصد خرید در جلو چپ رو دارم ولی قبلش چند تا سوال داشتم. این در کامل با شیشه و متعلقات داخلی هست یا فقط پوسته دره؟ 🤔 از نظر رنگبندی هم همون فابریک خودروی اصلیه یا باید بعداً رنگ بشه؟ اگر قبلاً نصب شده بوده، خط و خش یا ضربه جزئی نداره؟ چون توضیح خیلی خلاصهست گفتم بپرسم دقیقتر بدونم. ممنون میشم راهنمایی کنید 🙏👍
دیدگاهها
ملیکا سعیدی –
سلام، من قصد خرید در جلو چپ رو دارم ولی قبلش چند تا سوال داشتم. این در کامل با شیشه و متعلقات داخلی هست یا فقط پوسته دره؟ 🤔 از نظر رنگبندی هم همون فابریک خودروی اصلیه یا باید بعداً رنگ بشه؟ اگر قبلاً نصب شده بوده، خط و خش یا ضربه جزئی نداره؟ چون توضیح خیلی خلاصهست گفتم بپرسم دقیقتر بدونم. ممنون میشم راهنمایی کنید 🙏👍