من این چراغ مه شکن عقب راست رو خریدم و واقعاً راضیم. از همون اول کاملاً اندازه و فیت ماشین بود و بدون دردسر نصب شد. نورش یکنواخت و واضح هست، مخصوصاً تو هوای مهآلود یا بارونی خیلی به دید عقب کمک میکنه 👍 کیفیت ساختش هم خوبه و حس ارزونبودن نمیده. بعد از چند هفته استفاده هنوز هیچ مشکلی نداشته و آب هم داخلش نرفته. نسبت به قیمتش کاملاً میارزه ❤️
دیدگاهها
سپهر محمودی –
من این چراغ مه شکن عقب راست رو خریدم و واقعاً راضیم. از همون اول کاملاً اندازه و فیت ماشین بود و بدون دردسر نصب شد. نورش یکنواخت و واضح هست، مخصوصاً تو هوای مهآلود یا بارونی خیلی به دید عقب کمک میکنه 👍 کیفیت ساختش هم خوبه و حس ارزونبودن نمیده. بعد از چند هفته استفاده هنوز هیچ مشکلی نداشته و آب هم داخلش نرفته. نسبت به قیمتش کاملاً میارزه ❤️