سلام، من قصد خرید این جلو داشبورد رو دارم ولی قبلش چندتا سوال داشتم. جنسش دقیقا چیه؟ پلاستیک فابریکه یا طرح فابریک؟ از نظر رنگ و بافت با داشبورد اصلی ماشین هماهنگه یا ممکنه تفاوت داشته باشه؟ نصبش به چه صورته، پیچ و بست همراهش هست یا جدا باید تهیه کرد؟ و اینکه برای کدوم مدلها دقیق فیت میشه؟ اگر قبلاً کسی نصب کرده، لق نمیزنه؟ 🙏👍
دیدگاهها
سمیه کاظمی –
سلام، من قصد خرید این جلو داشبورد رو دارم ولی قبلش چندتا سوال داشتم. جنسش دقیقا چیه؟ پلاستیک فابریکه یا طرح فابریک؟ از نظر رنگ و بافت با داشبورد اصلی ماشین هماهنگه یا ممکنه تفاوت داشته باشه؟ نصبش به چه صورته، پیچ و بست همراهش هست یا جدا باید تهیه کرد؟ و اینکه برای کدوم مدلها دقیق فیت میشه؟ اگر قبلاً کسی نصب کرده، لق نمیزنه؟ 🙏👍