حدود سه ماهه که این ترموستات رو روی ماشین بستم. قبلی درست عمل نمیکرد و دمای موتور بالا پایین میشد. از وقتی اینو گذاشتم، دما خیلی نرمالتر شده و زودتر به دمای مناسب میرسه. مصرف سوخت هم یه ذره بهتر شده به نظرم. نصبش دردسر خاصی نداشت و کاملاً فیت بود. فعلاً که راضیام و مشکلی ندیدم 👍 امیدوارم تو بلندمدت هم همینطور خوب کار کنه.
دیدگاهها
فهیمه کریمی –
حدود سه ماهه که این ترموستات رو روی ماشین بستم. قبلی درست عمل نمیکرد و دمای موتور بالا پایین میشد. از وقتی اینو گذاشتم، دما خیلی نرمالتر شده و زودتر به دمای مناسب میرسه. مصرف سوخت هم یه ذره بهتر شده به نظرم. نصبش دردسر خاصی نداشت و کاملاً فیت بود. فعلاً که راضیام و مشکلی ندیدم 👍 امیدوارم تو بلندمدت هم همینطور خوب کار کنه.