من برای تعویض بستهای زه رکاب ماشین گرفتم و واقعاً راضی بودم. همون چیزی بود که تو عنوان و توضیح نوشته، ساده و دقیق. کیفیت پلاستیکش خوبه و خشک و شکننده نیست، راحت جا میخوره و بعد از نصب کاملاً فیکس میشه. قبلیها لق میزد ولی این یکی محکم نگه میداره. نصبش هم دردسر نداشت و نیاز به ابزار خاصی نبود. به نسبت قیمتش کاملاً میارزه 👍
دیدگاهها
زینب ناصری –
من برای تعویض بستهای زه رکاب ماشین گرفتم و واقعاً راضی بودم. همون چیزی بود که تو عنوان و توضیح نوشته، ساده و دقیق. کیفیت پلاستیکش خوبه و خشک و شکننده نیست، راحت جا میخوره و بعد از نصب کاملاً فیکس میشه. قبلیها لق میزد ولی این یکی محکم نگه میداره. نصبش هم دردسر نداشت و نیاز به ابزار خاصی نبود. به نسبت قیمتش کاملاً میارزه 👍