من این اهرم ترمز دستی رو گرفتم و در کل بد نیست، کارش رو انجام میده ولی یه سری نکات داشت. از نظر ظاهری سادهست و همونی هست که تو توضیح کوتاه گفته شده، اما حس میکنم کیفیت متریالش میتونست بهتر باشه، مخصوصاً موقع بالا کشیدن یه کم خشکه. نصبش راحت بود و با ماشین جور دراومد، ولی انتظار داشتم نرمتر عمل کنه. به نظرم برای استفاده معمولی خوبه، فقط اگه یه کم روی کیفیت ساختش کار بشه خیلی بهتر میشه 👍
دیدگاهها
نرگس زمانی –
من این اهرم ترمز دستی رو گرفتم و در کل بد نیست، کارش رو انجام میده ولی یه سری نکات داشت. از نظر ظاهری سادهست و همونی هست که تو توضیح کوتاه گفته شده، اما حس میکنم کیفیت متریالش میتونست بهتر باشه، مخصوصاً موقع بالا کشیدن یه کم خشکه. نصبش راحت بود و با ماشین جور دراومد، ولی انتظار داشتم نرمتر عمل کنه. به نظرم برای استفاده معمولی خوبه، فقط اگه یه کم روی کیفیت ساختش کار بشه خیلی بهتر میشه 👍