سلام، من قصد خرید انباره اگزوز جلو رو دارم و یه چندتا سوال داشتم. از نظر صدا چطوره؟ نسبت به فابریک نرمتره یا تغییر محسوسی میده؟ برای نصبش نیاز به برش یا تغییر خاصی داره یا کاملاً فابریکی جا میخوره؟ کیفیت متریال و جوشهاش چقدره و توی استفاده طولانیمدت زنگزدگی نمیگیره؟ اگه تجربه نصب روی ماشین مشابه دارید ممنون میشم بگید 🙏🙂
دیدگاهها
شبنم باقری –
سلام، من قصد خرید انباره اگزوز جلو رو دارم و یه چندتا سوال داشتم. از نظر صدا چطوره؟ نسبت به فابریک نرمتره یا تغییر محسوسی میده؟ برای نصبش نیاز به برش یا تغییر خاصی داره یا کاملاً فابریکی جا میخوره؟ کیفیت متریال و جوشهاش چقدره و توی استفاده طولانیمدت زنگزدگی نمیگیره؟ اگه تجربه نصب روی ماشین مشابه دارید ممنون میشم بگید 🙏🙂