من این کیلومتر شمار رو برای ماشینم گرفتم و راستش کاملاً راضیام. نصبش بدون دردسر بود و از همون اول دقیق و روان کار میکنه. چیزی که خیلی به چشمم اومد، خوانایی خوبش بود؛ حتی شبها هم اعداد واضح دیده میشن و اذیت نمیکنن. بعد از چند هفته استفاده هیچ لگ یا خطایی نداشته و مثل فابریک خود ماشین کار میکنه 👍 به نظرم برای کسی که دنبال یه گزینه مطمئن و بیحاشیهست، انتخاب خوبیه. ❤️
دیدگاهها
رضوان عباسی –
من این کیلومتر شمار رو برای ماشینم گرفتم و راستش کاملاً راضیام. نصبش بدون دردسر بود و از همون اول دقیق و روان کار میکنه. چیزی که خیلی به چشمم اومد، خوانایی خوبش بود؛ حتی شبها هم اعداد واضح دیده میشن و اذیت نمیکنن. بعد از چند هفته استفاده هیچ لگ یا خطایی نداشته و مثل فابریک خود ماشین کار میکنه 👍 به نظرم برای کسی که دنبال یه گزینه مطمئن و بیحاشیهست، انتخاب خوبیه. ❤️