حدود دو ماهه این کمک فنر جلو چپ رو انداختم روی ماشین. قبلش سمت جلو حسابی صدا میداد و توی دستاندازها ضربه میزد، ولی بعد از تعویض واقعاً فرقش حس میشه. فرمون نرمتر شده و ماشین توی پیچها جمعوجورتره. کیفیتش به نظرم قابل قبوله و تا الان نشتی یا صدای خاصی نداشته 👍 اگه مثل من جلو ماشینتون اذیت میکنه، گزینهی بدی نیست ❤️
دیدگاهها
قاسم قاسمی –
حدود دو ماهه این کمک فنر جلو چپ رو انداختم روی ماشین. قبلش سمت جلو حسابی صدا میداد و توی دستاندازها ضربه میزد، ولی بعد از تعویض واقعاً فرقش حس میشه. فرمون نرمتر شده و ماشین توی پیچها جمعوجورتره. کیفیتش به نظرم قابل قبوله و تا الان نشتی یا صدای خاصی نداشته 👍 اگه مثل من جلو ماشینتون اذیت میکنه، گزینهی بدی نیست ❤️