من برای تعمیر موتور گرفتم و واقعاً راضیام. همون کاسه نمد ساق سوپاپی بود که تو عنوان و توضیح گفته شده، بدون دردسر خاصی نصب شد. جنسش به نظرم خوبه، لاستیکش نه خیلی خشکه نه شل، دقیق میخوابه سر سوپاپ. بعد از تعویض هم مصرف روغن کمتر شده و دود هم ندارم 👍 برای این قیمت انتخاب منطقیه، حداقل تو کار من جواب داد ❤️
دیدگاهها
زهره حسینی –
من برای تعمیر موتور گرفتم و واقعاً راضیام. همون کاسه نمد ساق سوپاپی بود که تو عنوان و توضیح گفته شده، بدون دردسر خاصی نصب شد. جنسش به نظرم خوبه، لاستیکش نه خیلی خشکه نه شل، دقیق میخوابه سر سوپاپ. بعد از تعویض هم مصرف روغن کمتر شده و دود هم ندارم 👍 برای این قیمت انتخاب منطقیه، حداقل تو کار من جواب داد ❤️