من این سگدست جلو چپ رو برای ماشینم گرفتم و واقعاً راضیام. از نظر کیفیت ساخت و وزنش کاملاً شبیه فابریکه و بعد از نصب، صدای اضافی یا لرزش خاصی حس نکردم. فرمانپذیری هم بهتر شده و حس اطمینان بیشتری موقع رانندگی میده 👍 برای کسی که دنبال یه قطعه مطمئن و بیدردسر برای جلو بندی هست، به نظرم انتخاب خوبیه. ارزش خرید داره ❤️
دیدگاهها
آرشام فروتن –
من این سگدست جلو چپ رو برای ماشینم گرفتم و واقعاً راضیام. از نظر کیفیت ساخت و وزنش کاملاً شبیه فابریکه و بعد از نصب، صدای اضافی یا لرزش خاصی حس نکردم. فرمانپذیری هم بهتر شده و حس اطمینان بیشتری موقع رانندگی میده 👍 برای کسی که دنبال یه قطعه مطمئن و بیدردسر برای جلو بندی هست، به نظرم انتخاب خوبیه. ارزش خرید داره ❤️