من قصد خرید این استکان تایپت رو دارم، ولی تو توضیح کوتاه و محتوای اصلی فقط اسمش اومده و جزئیات خاصی نیست. میخواستم بدونم حجمش چند میلیلیتره و برای چای داغ مناسب هست یا نازکه؟ جنسش شیشهایه یا بلور؟ بستهبندیش چطوره و چندتا تو هر بسته هست؟ برای ماشین ظرفشویی هم اوکیه؟ 🙏🙂
دیدگاهها
آیدین محمدی –
من قصد خرید این استکان تایپت رو دارم، ولی تو توضیح کوتاه و محتوای اصلی فقط اسمش اومده و جزئیات خاصی نیست. میخواستم بدونم حجمش چند میلیلیتره و برای چای داغ مناسب هست یا نازکه؟ جنسش شیشهایه یا بلور؟ بستهبندیش چطوره و چندتا تو هر بسته هست؟ برای ماشین ظرفشویی هم اوکیه؟ 🙏🙂